неделя, 21 ноември 2010 г.

Пак ще се срещнем след шест години... вчера ли бяхме само на 19г...

Тихо.. изтеглям темата за есето...
           Толкова се зарадвах на снимката, попаднала ми случайно след търсене в нета... та това на нея съм аз!
           ☀  Снимката е направена преди около 6г., по-точно на 13 юли 2004г. в ЮЗУ "Неофит Рилски", гр. Благоевград, Учебен корпус №1, зала №115 - на кандидатстудентския изпит по български език и литература..
           Дори не знаех, че тя съществува преди Google да ми я покаже.. :)
На снимката, малко преди започването на изпита в 7:30ч., изтеглих темата за есето: "Личността на Щастливеца и нашето съвремие". И ако част от тези 5000 кандидат-студенти, които не са приети заради изтеглената тема, четейки това си мислят лоши неща за мен.. ще ви споделя контролната тема, която изтеглих (за да се потвърди, че всеки билет с тема е различен) - многоооо по-неплодотворна и тежка за писане, а именно: "Нравствената деградация на Йовковите герои в цикъла "Старопланински легенди".. Така че в крайна сметка е редно сега, приетите студенти да ми благодарят... :)
          ❖   Косата ми е в три цвята (неуспешна тийнейджърска приумица): в основата е тъмно-кестенява (естествения цвят), по средата на дължината - светло кестенява (специална боя за Бала 2003) и руси кичури накрая (експериментални от преди две години)...
         ☞   Ето ви цялата статия: "Заради цигара 3-ма кандидат-студенти на косъм от анулиране на писмените работи, 5099 на най-масовия изпит в ЮЗУ писаха есе за Щастливеца".
Има само една фактологична грешка в текста - написали са, че съм софиянка (а аз не съм), но е публично известно, че на в-к "Струма" силната им страна не е в публикуването на фактите...

Няма коментари:

Публикуване на коментар